Så var det snart slut på detta året!

Efter en lång varm sommar så skrivs det äntligen igen i bloggen. Efter en fantastisk konsert i Oslo blev jag tyvärr sjuk och därför lyst med min frånvaro.

Nu är jag på benen igen och redo för nya tag!

Konserten i Oslo blev den enda för min del, men det var inte ”så bara”!

”Murder city” från 21 Century breakdown blev en nyvunnen kärlek. Visste inte att jag älskade den låten så mycket som när de spelades live.

Annars var ”Stay the night”, ”Brutal love” och ”99 revolution” några av de andra favoriterna.

Vilka var era favoritlåtar under konserterna?

Australien står på tur med några festivalspelningar, och vem hade inte hellre varit i ett soligt Sydney än här hemma i November-Norden?

Vi hoppas på fler spelningar under 2014 och håller tummarna för några priser på EMA-galan där Green Day är nominerade för Bästa Rock och Bästa Liveband.

Rage & Love!!

Den svenska Green Day-bloggen crew

Kommentera

